آموزش, اخبار, دانستنی های عینک, زیبایی

مجموعه جدید پاییز/زمستان 2022 جورجیو آرمانی

در طول چند دهه، آرمانی یکی از محبوب­ترین و معتبرترین نام ها در دنیای مد بوده است. خط عینک Giorgio Armani شامل سبک­های کلاسیک برای مردان و زنان است. برخلاف مجموعه‌های زیربرندها و خطوط فرعی آرمانی، عینک‌های جورجیو آرمانی به‌جای زرق و برق‌های غیررسمی شهری یا سلبریتی پسند، بر سبک کلاسیک مدرن متمرکز شده است. عینک‌های جورجیو آرمانی با حفظ ظرافت بی‌نظیر اما پیچیدگی خاص خود، استایل شما را با سبکی مدرن و بدون هیچ گونه مصالحه‌ای تکمیل می‌کنند.

برای انتخاب یک عینک آفتابی مد روز، چه برندی بهتر از جورجیو آرمانی! در این مقاله از مجموعه نور اپتیک ما مجموعه­ای غنی از عینک­های پاییز/زمستان 2022 جورجیو آرمانی را در مجموعه­ای چشمگیر از رنگ­ها و الگوها ارائه می­دهیم تا ظاهر شما را به بهترین شکل ممکن آراسته کنیم. عینک آفتابی جورجیو آرمانی که دارای اشکال و سبک­های مختلف است، به سرعت به اکسسوری مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد. سبک انحصاری و طراحی زیبا در هر جفت عینک آفتابی جورجیو آرمانی، از مدل‌های کلاسیک گرفته تا نمونه‌های امروزی، وجود دارد. فریم­های استات و فلزی از محبوب­ترین طرح های آرمانی هستند. به عنوان یک قاعده، عینک های آرمانی دارای رنگ لنزهای استاندارد یا گرادیان هستند. با این حال، مدل هایی با روکش آینه­ای نیز وجود دارد.

عینک آرمانی هم به دلیل دقت در طراحی و هم در انتخاب با کیفیت­ترین مواد همیشه منحصر به فرد بوده است. کلاس و وقار دو کلمه­ای هستند که به بهترین شکل فریم­های جورجیو آرمانی را توصیف می­کنند. محبوب­ترین سیلوئت­های جورجیو آرمانی دارای خطوطی تمیز و ظرافتی بی انتها هستند. آنها نه تنها هوشمند و پیچیده به نظر می­رسند، بلکه ظاهر جالبی را نیز ارائه م­ دهند که به طور یکپارچه با هر لباس و اکسسوری هماهنگ می­شوند.

عینک جورجیو آرمانی تنها بخش کوچکی از امپراتوری کالاهای لوکس آرمانی است. آرمانی با وفادار ماندن به تولیدات خود، هرگز کیفیت محصولات را به خطر نمی اندازد و تلاش می­کند تا حد ممکن استایل­های منحصر به فرد خود را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده مخاطبان خود و شکل دادن به دنیای مدرن ارائه دهد. تمام مجموعه‌های جورجیو آرمانی منحصر به فرد هستند و همیشه به دلیل ساخت استثنایی و طراحی‌های بی‌نظیر برجسته هستند. جدیدترین مجموعه ما از کالکشن جدید پاییز/زمستان 2022 جورجیو آرمانی و فریم‌های نوری را بررسی کنید تا چشمانتان را با سبکی، راحتی و ظرافتی وصف نشدنی که شایسته آن هستید، آشنا کنید.

برند معتبر جهانی جورجیو آرمانی یکی از تولیدکنندگان معروف عینک در بازار مد است که توجه زیادی به طراحی بی عیب و نقص و بالاترین کیفیت دارد. مجموعه جدید پاییز/زمستان 2022 جورجیو آرمانی سرشار از ظرافت و سبکی است که شامل فریم­های منحصر به فرد برای مردان و زنان است که برای برجسته کردن و آراسته کردن ویژگی­های صاحب آن طراحی شده است. شما شایسته انتخاب از جدیدترین مجموعه عینک های نوری و عینک آفتابی چشمگیر و لوکس ساخته شده توسط خانه مد مشهور هستید تا ظاهری بی نظیر و کیفیتی عالی را تجربه کنید.

اگر به دنبال یک عینک مطالعه مردانه شیک و فوق سبک هستید تا لباس خود را با سبکی بی عیب و نقص کامل کنید، به مدل AR5114T توجه کنید. این فریم گرد چشم نواز، طراحی ساده و همچنین ظاهری چشمگیر دارد تا کاملاً با تصویر روزمره شما مطابقت داشته باشد. این عینک که در شش رنگ مختلف ارائه شده است از تیتانیوم بسیار بادوام و بی­وزن ساخته شده است تا تناسب دقیقی را ارائه دهد.

با یک جفت عینک گرد بدون لبه از Giorgio Armani AR5115 که از فلز محکم در هشت ترکیب رنگی جذاب ساخته شده است، کمی فردیت و اعتماد به نفس را به ویژگی­های شخصیتی خود اضافه کنید و بر ظاهر عالی خود تأکید نمایید.

عینک­های جورجیو آرمانی در مجموعه جدید، اشکال سنتی و جاودانه را با سبک­های مدرن ترکیب می­کنند و تلفیقی منحصر به فرد از سادگی و لوکس­گرایی را ارائه می دهد . مدل شیک و برازنده تمام لبه زنانه AR5116 از ترکیب فلز و استات ساخته شده است و حالتی شیطنت­امیز و چشم گربه­ای دارد. این عینک­های جذاب برای خانم هایی با سلیقه فوق العاده و اعتماد به نفسی بالا ساخته شده­اند که بهترین اکسسوری­ها را برای تکمیل لباس­های مد روز خود ترجیح می­دهند.

عینک مردانه منحصر به فرد و مد روز AR5117 دارای فریم لبه کامل است که از فلز با ترکیبی از استات بادوام ساخته شده است. این مدل در ده رنگ شگفت انگیز برای هماهنگی با سلیقه و لباس شما معرفی شده است.

عینک آفتابی پیچیده و در عین حال ظریف از مجموعه جدید FW 2021-22 جورجیو آرمانی ترکیبی از اشکال کلاسیک و طرح­های مدرن را به نمایش می­گذارد. با یک جفت عینک آفتابی زنانه AR6127B که در چهار رنگ فوق‌العاده ارائه شده است، حسی از تجمل و زنانگی را به ظاهر خود اضافه کنید. خطوط براق، سبک مینیمالیستی و شکل خلبانی جاودانه شما را از بقیه متمایز می­کند! این مدل از فلز با کیفیت بالا ساخته شده و با لنزهای درجه یک برای حداکثر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش موجود است.

یک فریم مردانه AR8149F به شکل مربع شیک و در سه ترکیب رنگ متنوع ارائه شده است. کلاسیک و خالص! این لنز­های پلاستیکی محافظتی 100٪ را در برابر اشعه ماوراء بنفش و همچنین دوام عالی و راحتی فوق العاده را برای استفاده روزانه ارائه می­دهد.

AR6128  یکی دیگر از مدل­های چشمگیر عینک آفتابی مردانه است که شایسته توجه شماست. این یک مدل لبه کامل گرد است که برای مردانی با اعتماد به نفس بالا و شیک پوش طراحی شده است که فریم­های کلاسیک همراه با عناصر چشمگیر را دوست دارند. این عینک آفتابی توسط بهترین صنعتگران از فلز ساخته شده است که اکسسوری عالی برای ظاهر مد روز شما خواهد بود و همچنین محافظت عالی در برابر اشعه های مضر خورشید را ارائه می­دهد.

 

مجموعه کامل پاییز و زمستان 2022 را مجموعه نور اپتیک خریداری کنید تا از مناسب­ترین و شیک ترین اکسسوری­های مدرن جورجیو آرمانی بهره­مند شوید.

جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی یک برند ایتالیایی شناخته شده است که یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شرکت هایی است که توسعه روند مد را برای کل جهان تعیین می­کند. در میان خانه­های مد مشهور جهان، جورجیو آرمانی همیشه جایگاه ویژه­ای را به خود اختصاص داده است. جورجیو را به سختی می­توان یک برند نامید، بلکه آرمانی یک سبک از زندگی است. پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، عینک و موارد دیگر مدت‌هاست که به نماد مد تبدیل شده‌اند.

“سادگی و دیگر هیچ!” جورجیو آرمانی با این شعار مسیر توسعه کسب و کار خود را مشخص کرد و در انتخاب ان شعار خود هم اشتباه نکرد. اکنون محصولات برند او کلاسیک و ماندگار در کل صنعت زیبایی هستند.

این برند تعداد زیادی کالا از خط تولید لباس گرفته تا لوازم خانگی را طراحی و به بازار عرضه می­کند، اما همه این بخش‌ها نام‌های خاص خود را دارند، به عنوان مثال، عینک و فریم‌ها با نام تجاری Armani Occhiali  و کالاهای خانگی با نام  Armani Casa تولید می­شوند. در عین حال، کیفیت و دوام بالای محصولات بدون تغییر باقی مانده است، بنابراین کسانی که برای راحتی اکسسوری­ها ارزش قائل هستند و با دنیای مد و فشن آشنایی دارند، با کمال میل آن را در بسیاری از کشورهای جهان خریداری می کنند. سبک شگفت انگیز آرمانی را نمی توان کلاسیک یا مدرن توصیف کرد. برند Emporio Armani  به یک پدیده کاملا منحصر به فرد تبدیل شده است و با گذشت زمان طرفداران بیشتری را به خود جذب می­کند. آرمانی با کیفیت، پیچیدگی و سبک همیشگی لباس، جواهرات و بسیاری موارد دیگر همراه است.

تاریخچه جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی به سرعت مسیر موفقیت را طی کرد! تقریباً بلافاصله پس از ظهور برند در سال 1975 تعداد کمی از مردم می­دانند که جورجیو آرمانی، یکی از بنیانگذاران این برند، در ابتدا قصد داشت خود را وقف شغلی کند که بسیار دور از مد بود. او می­خواست دکتر شود و به مدت دو سال در دانشگاه بولونیا در رشته پزشکی تحصیل کرد. با این حال، او به سرعت متوجه شد که حرفه او کاملاً با علاقه شخصی خود متفاوت است و به تدریج شغل خود را تغییر داد. او در سال 1961 با نینو چروتی، طراح مد مشهور آن سال­ها شروع به کار کرد و 13 سال بعد اولین مجموعه خود را ایجاد کرد. سرانجام در سال 1975 با حمایت دوستش سرجیو گالئوتی شرکتی را به نام خود تاسیس کرد و گالئوتی مدیر مالی آن شد.

 

 

همزمان با افتتاح این برند، آرمانی مجموعه­های زنانه و مردانه را روانه بازار می­کند. این موفقیت بزرگ، موجب شد تا آرمانی خط تولید خود را گسترش دهد و چندین فروشگاه را در اروپا افتتاح کند. جورجیو آرمانی نه تنها یک طراح با استعداد، بلکه یک تاجر با ذکاوت است، بنابراین در سال 1978 قراردادی را امضا کرد که حق سرمایه گذاری در شرکت­های جدید را به دست آورد. حتی قبل از آغاز دهه هشتاد، جورجیو آرمانی به یک برند موفق تبدیل شد، خطوط لباس کودکان، لباس زیر، لباس شنا و لوازم جانبی وجود داشت. جورجیو آرمانی در دهه هشتاد با افتتاح نمایندگی در ژاپن وارد بازار بین المللی شد.

این شرکت به سرعت شروع به گسترش کرد و در آغاز قرن بیست و یکم و در حال حاضر جایگاه ویزه­ای در صنعت مد دارد. ظاهراً این برند موفقیت سریع خود را مدیون اصل مینیمالیسم است: آرمانی می­خواست راحتی و ظرافت را به زندگی بیاورد ، که در عین حال حاوی هیچ چیز اضافی نباشد ، و او به طرز درخشانی در این زمینه موفق شد. فلسفه اختصار در تمام بخش­های برند تجسم یافته است. جورجیو آرمانی به دلیل همکاری با برندهای مختلف و ریسک­پذیری در مسیرهای جدید شناخته شده است. بنابراین خطوط تولید لباس برای اسکی و ورزش­های زمستانی، ساعت، جواهرات، لوازم آرایشی، عطر و … را به راه انداخت. همراه با ریباک، مجموعه­ای از لباس­های ورزشی مد روز را به بازار عرضه کرد. Emporio Armani Sportbike با همکاری بیانچی ساخته شد. برند جورجیو آرمانی با مشارکت غول الکترونیکی سامسونگ، گوشی موبایل شیک Emporio Armani Night Effect را معرفی کرد.

آرمانی که یک فرد با استعداد بسیار چند وجهی است، شخصاً طراحی­های داخلی منحصر به فردی را نیز ایجاد کرد. در سال 1987، به لطف همکاری با Luxottica Group S.P.A. خط اپتیک راه اندازی شد. اکثر فریم­ها از تیتانیوم بادوام و در عین حال فوق العاده سبک ساخته شده­اند. این یک ماده قابل اعتماد و بادوام است که به طور گسترده در ساخت شیشه های با کیفیت بالا استفاده می­شود. همچنین، طراحان زبردست این برند مدل­های ظریفی را از پلاستیک تقریباً بی وزن یا فولاد ضد زنگ ارائه می­دهند. ترکیبی از چنین مواد و طراحی پیچیده، فریم­ها را بسیار محبوب می­کند.

سخن آخر!

هنگامی که می­خواهیم درباره برند جورجیو آرمانی صحبت کنیم باید دقت کنیم تا کلمات خود را به درستی انتخاب کنیم. جورجیو آرمانی یک برند صاحب سبک در دنیای مد است که تمامی محصولات آن با هدفی خاص طراحی و تولید می­شوند. نام این برند با ظرافت، خلاقیت، سادگی و در عین حال هوشمندی زیرکانه­ای گره خورده است. عینک­های طبی و آفتابی جورجیو نیز از این روند مستثنی نیستند و همواره در کالکشن­های جدیدی که به بازار عرضه می­شوند شگفتی را برای طرفداران خود و همچنین دنیای مد به ارمغان می­آورند. جورجیو آرمانی برندی است ماندگار تا همیشه!

نوشته های مشابه