زیبایی, لنز

انتخاب لنز تماسی رنگی مناسب با رنگ پوست و مو

لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو
محتوا
10. انتخاب لنز بر اساس رنگ پوست
موهای بلوند و روشن:
لنزهای رنگی با سایه چشم خیلی بیشتر جلوه دارند. موهای بلوند و روشن هم، سایه چشم را بیشتر نشان میدهند. برای این افراد، لنزهای آبی روشن و تیره، سبز روشن و تیره، رنگ های عسلی، قهوه ای روشن، فندقی و بنفش تیره را پیشنهاد میکنیم که بسیار جلوه می کنند.
لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو

 

موهای قرمز و شرابی:
برای شما، لنز رنگی سبز و آبی بسیار جذاب هستند! اگر رنگ موها قرمز پر رنگ است، سبز روشن را انتخاب کنید.

 

لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو

موهای قهوه ای:
برای شما، لنز رنگی قهوه ای تیره و فندقی رو پیشنهاد میکنیم زیرا این رنگ لنز، با رنگ موهای شما ست میشود و مثل الماس میدرخشید.

لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو

موهای تیره:
برای انتخاب لنز مورد نظر خود، آزادی عمل دارید و به راحتی میتوانید لنز خود را پیدا کنید.
تقریبا هر رنگ لنزی با موهای شما ست میشود. یک انتخاب بسیار فوق العاده را به شما پیشنهاد میکنیم. از لنز رنگی بنفش تیره استفاده کنید. شاید تعجب کنید ولی این رنگ برای شما عالیست. امتحان کنید. سبز و آبی تیره را نیز فراموش نکنید زیرا ترکیب آن با موهای تیره شما بی نظیر است.

انتخاب لنز بر اساس رنگ پوست 

پوست سفید و روشن:
لنزهای تماسی-رنگی آبی، خاکستری، فیروزه ای، ارغوانی و آبی بسیار روشن را حتما تست کنید زیرا این رنگها برای رنگ پوست شما بسیار مناسب هستند. علاوه بر این رنگها، شما میتوانید با خیال راحت از بقیه ی لنزهای تماسی نیز بهره مند شوید زیرا رنگ پوست شما با هر رنگی هماهنگ میشود.
لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو
پوست سبزه:
لنزهای رنگی که از پوست شما روشن تر هستند را انتخاب کنید. رنگ های فندقی،سبز، عسلی، خاکستری رنگ یا آبی تیره برای شما خیلی مناسب هستند. تنالیته های روشن رنگ آبی مثل فیروزه ای یا آبی روشن را پیشنهاد نمیکنیم چون برای شما جلوه ی خوبی ندارند. اگر به دنبال رنگ های قهوه ای و خاکستری هستید، کم رنگ ترین این رنگ ها را انتخاب کنید.

لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو

پوستت تیره:
رنگ های گرم تر مثل قهوه ای، فندقی،  دودی یا لنزی که کمی در لبه ها سایه ای از بنفش دارند، برای شما بسیار مناسب هستند. اگر میخواهید که همه جذب شما شوند و همه جا صحبت از شما باشد، به سراغ لنز های عسلی، تنالیته های پائيزي یا حتی طوسی بروید. آبی روشن انتخاب خوبی برای شما نیست.

لنز تماسی رنگی رنگ پوست مو

درباره روشنک حیدری

مترجم نور اپتیکال/ فارغ التحصیل کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه لرستان/ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران مرکز/

نوشته های مشابه